Jan Jansen Bouwkundig Adviseurs uit Westervoort sluit een nieuwe sponsorovereenkomst

4 december 2022 11:00

Afgelopen week tekende Jan Jansen Bouwkundig Adviseurs uit Westervoort een nieuwe sponsorovereenkomst voor 3 jaar.
Jan Jansen Bouwkundig Adviseurs is een adviesbureau met jarenlange ervaring op het gebied van bouwkundig tekenwerk, advies en project- en procesbegeleiding.

Tegenwoordig richt men zich ook op de nieuwe markt van het duurzaamheidsvraagstuk.

Ze zijn inmiddels ISSO gecertificeerd EP- adviseur woningbouw, utiliteitsbouw en detailopnamen. Ze verzorgen de zogenaamde Energie Prestatie Labels.

Jan is in zijn woonplaats Westervoort ook nauw betrokken bij voetbalclub Sc. Westervoort en weet hij als geen ander hoe belangrijk sponsoring voor een vereniging is.

Daarom wil Jan ook weer een bijdrage leveren aan onze club in de vorm van een mooi sponsorpakket.

Foto_Jan_Jansen.jpg
Op de foto tekent Jan Jansen de sponsorovereenkomst.