Jouw Privacy

24 mei 2018 6:30

Het bestuur van SC Doesburg vindt de bescherming van persoonsgegevens zeer belangrijk. In dit privacy beleid geven wij informatie over de wijze waarop wij persoonsgegevens verwerken.

Uiteraard worden persoonsgegevens van leden, sponsors en bezoekers van de website, met de grootst mogelijke zorgvuldigheid behandeld en beveiligd. Hierbij houdt SC Doesburg zich in alle gevallen aan de geldende wet- en regelgeving.

Waarvoor verwerken wij persoonsgegevens
In het kader de volgende doelen verzamelt en verwerkt SC Doesburg persoonsgegevens:

• Wanneer je een lidmaatschap afsluit om je te kunnen informeren over lidmaatschaps-aangelegenheden;
  • Wanneer je onze website bezoekt;
  • Wanneer je contact hebt met vertegenwoordigers van SC Doesburg. Dit contact kan telefonisch zijn, maar hieronder verstaan wij ook indien je ons via e-mail benadert, het contactformulier invult, gebruik maakt van onze (mobiele) websites inclusief apps, of ons via sociale media benadert;

SC Doesburg kan via e-mail contact opnemen. Dit kan bijvoorbeeld in geval van bijzondere clubaangelegenheden, wedstrijdinformatie, betalingen, uitnodigingen voor Algemene Vergaderingen. Toestemming voor gebruik kun je intrekken door een e-mail te sturen naar [email protected] onder vermelding van ‘intrekken e-mailverzendingen’.

Gebruik van persoonsgegevens door derden
SC Doesburg laat zelf geen gebruik van persoonsgegevens door derden toe voor commerciële, charitatieve of ideële doeleinden.

Sociale Media
SC Doesburg gaat graag, via het web en (eigen) sociale media kanalen, in dialoog met leden, toeschouwers, sponsor en geïnteresseerden. Doel is om nuttige en relevante informatie te bieden en/of vragen die via sociale media kenbaar worden gemaakt te beantwoorden. SC Doesburg volgt actief hiervoor het internet en sociale media kanalen, zoals Facebook, Twitter en Instagram. SC Doesburg behoudt zich uitdrukkelijk het recht voor om niet op iedere vraag of opmerking te reageren. Aan het wel of niet inhoudelijk reageren kan dan ook geen enkel recht worden ontleend. Het kan voorkomen dat bij het deelnemen aan discussies en het beantwoorden van vragen of het reageren op opmerkingen, SC Doesburg (persoons-) gegevens vast zal leggen. Deze zullen uiteraard in overeenstemming met dit privacy beleid worden verwerkt. SC Doesburg is niet verantwoordelijk voor de omgang met persoonsgegevens door andere deelnemers aan sociale media kanalen of de content op sociale media kanalen. Indien je vragen of opmerkingen hebt, kan kun je contact opnemen met SC Doesburg via [email protected].

Gebruik van foto’s
Op diverse kanalen zoals de website en sociale media kan SC Doesburg foto- en beeldmateriaal plaatsen. SC Doesburg neemt zich voor om voorafgaand aan plaatsing toestemming te vragen van diegene die op het materiaal staat afgebeeld. SC Doesburg past dit extra zorgvuldig toe bij personen onder de 16 jaren. Mocht dit, om welke reden dan ook, niet afgegeven zijn, kan diegene (of ouder(s)/verzorger(s)) die op het materiaal staat verzoeken het materiaal te verwijderen dan wel te vernietigen. Dit verzoek moet gestuurd worden naar [email protected]

Websites van SC Doesburg en andere websites
Op de websites van SC Doesburg tref je een aantal links aan naar andere websites. SC Doesburg kan geen verantwoordelijkheid dragen voor de omgang met jouw gegevens door die partijen. Lees hiervoor, indien aanwezig, de privacyverklaring van de site die je bezoekt.

Vragen
Heb je bij het lezen vragen of opmerkingen over ons privacy beleid, dan kun je dit richten aan [email protected].

Wijzigingen

Doesburg, 23 mei 2018