Sportclub Doesburg 1 kampioen

15 april 2019 15:30

Doesburg was vorige week na de overwinning op directe concurrent Angerlo Vooruit al officieus kampioen geworden in 5F. De ploeg van Bob Hartemink werd zondagmiddag met een 6-0 zege op Be Quick Zutphen ook officieel kampioen.

Op een bomvol sportpark hing het spandoek voor de kampioen al aan het bordes en ook DJ Angelo had zijn apparatuur al klaar gezet.
De slingers hingen al aan het plafond maar er moest nog wel even gevoetbald worden.
Maar goed de mannen waren op een missie dus ook deze wedstrijd moest gewoon gewoon gewonnen worden.
De mannen vlogen uit de startblokken en Be Quick had al snel in de gaten dat hier de nieuwe kampioen speelde.
Met doelpunten van Cakir , De Jong en 2x Alemdar ging men rusten met een 4-0 stand.
Na rust scoorde Kamus en Wolsing en met een 6-0 stand was het wachten op het eindsignaal zodat het feest kon losbarsten.
Na een korte toespraak van onze voorzitter Chris Bruins en Burgemeester Loes van der Meijs werden de mannen een voor een naar boven geroepen waar uiteindelijk aanvoerder Cakir de schaal kreeg overhandigd door voorzitter Chris Bruins en de medailles namens de KNVB door Dhr. Dahms.
Het feest ging daarna nog door tot in de late uurtjes.

Foto`s volgen