Lammerts Self-Storage nieuwe sponsor van onze club

20 maart 2021 10:30

Trots kunnen wij u melden dat Lammerts Self-Storage uit Doetinchem de komende 3 jaar als sponsor is verbonden aan onze club.

Eigenaar Vincent Lammerts heeft zijn jeugdjaren altijd gekeept bij DZC in Doetinchem maar heeft inmiddels de overstap gemaakt naar onze club waar hij sinds kort meetraint bij het 1e elftal.  Graag wil hij zijn steentje bijdragen aan de club in de vorm van een mooi sponsorpakket.

Lammerts Self-Storage, gevestigd aan de Havenstraat in Doetinchem, biedt de service waarbij particulieren of bedrijven voor korte of langere periodes een beveiligde opslagruimte kunnen huren in Gelderland. Heeft u ruimtegebrek dan kunt u uw spullen veilig, goed bereikbaar en optimaal toegankelijk opslaan bij Lammerts Self-Storage.

De opslagboxen worden o.a. gebruikt voor opslag van uw inboedel bij verhuizen of verbouwen.  www.lammerts-verhuur.nl

self_storage.png

Op de foto tekent Vincent het sponsorcontract en we heten hem hartelijk welkom bij de club.