Gezocht: verzorger/sportmasseur (m/v)

14 juli 2022 11:30

Gezocht: verzorger/sportmasseur (m/v) eerste selectie m.i.v. seizoen 2022-2023

sc_dsb.png

Sportclub Doesburg is een voetbalvereniging in Doesburg met meer dan 400 leden en ruim 80 vrijwilligers. De club vormt een afspiegeling van gemeentebewoners in de breedste zin van het woord.

sc Doesburg is op zoek naar een verzorger/sportmasseur (m/v).  De verzorging vindt voor de selectie plaats op de dinsdag- en donderdagavond en de begeleiding op de zondag.

Als verzorger maak je deel uit van de staf van sc Doesburg en werk je nauw samen met de trainers. In overleg met de trainers draag je de verantwoording voor de fysieke conditie van de spelers.

Als verzorger verricht je de volgende taken:

• Verzorgen van de spelers tijdens trainingen en wedstrijden
  • Het (preventief) behandelen van de spelers bij blessures
  • Het begeleiden van de terugkeer van (geblesseerde) spelers naar wedstrijdniveau
  • Tapen en masseren
  • Het in overleg met de vereniging inkopen van verzorgingsmateriaal en het beheren van de voorraad

Sc Doesburg zoekt een verzorger die:

• Opgeleid of in opleiding is in de richting van sportmassage of fysiotherapie
  • Affiniteit heeft met voetbal
  • Een enthousiaste instelling heeft
  • Het leuk vindt om sociaal betrokken te zijn bij de selectie en vereniging van sc Doesburg

Wat bieden wij: