Brasserie de Poort sponsor Sportclub Doesburg.

22 april 2021 11:30

Net voordat de terrassen in Nederland weer open mogen kunnen we melden dat Brasserie de Poort uit Doesburg onze nieuwe trotse sponsor is.

Vanaf heden prijkt het mooie reclamebord langs ons hoofdveld. De Poort is gelegen op de Markt 13 in Doesburg

In deze gezellige brasserie kun je terecht voor een heerlijke lunch en een breed assortiment aan hapjes en drankjes.

Vanaf 28 April is dus iedereen van harte welkom op het gezellig aangeklede terras.

Eigenaar Yorrick Althoff is geen onbekende want zelf speelt hij samen met zijn broer Fabian in het 2e elftal van de sportclub.

Naast spelend lid heten wij hem nu dus ook van harte welkom als sponsor.

poort.JPG

Op de foto prijkt het mooie reclamebord en overhandigd Bas Derksen (sponsorcommissie) een mooie bos aan Yorrick Althoff

(eigenaar Brasserie de Poort)