Gezocht: verzorger/sportmasseur (m/v)

14 juli 11:30  Gezocht: verzorger/sportmasseur (m/v) eerste selectie m.i.v. seizoen 2022-2023meer »

1282x gelezen

Let op regels gebruik kunstgras.

15 juli 6:30  Natuurlijk gelden er voor het gebruik van het kunstgras regels waar een ieder zich aan dient te houden. GEEN KAUWGOM, ROKEN VERBODEN (ook rond het veld), LAAT NIETS ACHTER ALS DANK meer »

2359x gelezen

Lammerts Self-Storage en Sportclub Doesburg verlengen de samenwerking

25 maart 12:30  Trots kunnen wij melden dat we de samenwerking met Lammerts Self-Storage uit Doetinchem voor de komende 3 jaar hebben verlengd.meer »

155x gelezen

SC DOESBURG VERWELKOMT ERVAREN JOHN VAN DIJK ALS NIEUWE HOOFDTRAINER

2 maart 9:45  Doesburg, 2 maart 2024 - sc Doesburg is verheugd om de benoeming van John van Dijk als nieuwe hoofdtrainer aan te kondigen.meer »

798x gelezen

Sportclub Doesburg en Het Gilde café verlengen de samenwerking.

8 januari 15:00  Het Gilde café aan het gezellige hofje bij de Meipoortstraat heeft de samenwerking met Sportclub Doesburg voor 3 jaar verlengd. meer »

301x gelezen

Arlin Wernicke lid van de Club van 100.

8 januari 14:45  Onlangs hebben we Arlin Wernicke mogen verwelkomen als nieuwste lid van de club van 100.meer »

466x gelezen

Rick Bosch stopt aan het eind van dit seizoen als hoofdtrainer

2 januari 14:15  In overleg met trainer, bestuur en spelersgroep is besloten om voor het nieuwe seizoen 2024-2025 op zoek te gaan naar een trainer van buiten de club.meer »

665x gelezen

Sportclub Doesburg is en blijft een erkend leerbedrijf!

1 november 11:45  Vol trots kunnen wij u melden dat ons certificaat als erkend leerbedrijf met 4 jaar is verlengd. meer »

406x gelezen

Claus Aannemingsmij. B.V. en Sportclub Doesburg verlengen de samenwerking

19 oktober 8:00  Afgelopen week verlengden we de samenwerking met Claus Aanneming mij voor 3 jaar. meer »