Sponsorcommissie nieuwe stijl

Begin maart 2014 is een start gemaakt om te brainstormen hoe de sponsoring binnen de club naar de toekomst toe moet worden ingevuld. Naast de commissies die we al hebben binnen de club is een sponsorcommissie van essentieel belang.  Een grote en diverse groep personen met een rood/blauw hart was uitgenodigd om een presentatie bij te wonen en met elkaar van gedachten te wisselen. Na deze bijeenkomst is besloten om met een kleinere groep verder te gaan om verdere invulling aan de sponsorcommissie nieuwe stijl te geven. De nieuwe sponsorcommissie bestaat uit 7-tal personen waarbij een onderverdeling is gemaakt tussen de commerciële mensen en administratieve krachten. De commerciële mensen proberen binnen hun netwerk personen en bedrijven te enthousiasmeren voor Sportclub Doesburg over hetgeen waar we mee bezig zijn binnen de club.

Het team bestaat uit de volgende commerciële mensen, te weten, Bas Derksen, Bennie Winterink, Marcel Neervoort, Jos Otten en Rudie Verhey. De administratieve taken liggen bij Armand Vree en Nico Troost. Spin in het web is Annemarie Hartgers en Hans Nijland ondersteunt het team met raad en daad.

Doordat de nieuwe accommodatie aanstaande is gaat de sponsorcommissie zich de komende maanden richten op  het werven van sponsoren om zo de resterende benodigde financiële middelen voor de nieuwe accommodatie te realiseren. De afgelopen maanden is er hard gewerkt aan het ontwerp en inhoud van de nieuwe sponsorbrochure. Tevens is er een mooie presentatie inclusief professionele promotiefilm gemaakt (met dank aan DoesburgTV) om sponsoren te enthousiasmeren voor onze florerende vereniging.

Sportclub Doesburg biedt tal van sponsormogelijkheden aan diverse doelgroepen in Doesburg en omgeving. Op de website worden de mogelijkheden weergegeven maar natuurlijk staat de sponsorcommissie altijd open voor ideeën.

Wilt u meer weten over de missie en visie van Sportclub Doesburg klik dan HIER voor de brochure of stuur een mail naar [email protected]