Maatschappelijke stage

Ben jij op zoek naar een stageplek?

Dan kun je die hier nu invullen bij Sportclub Doesburg.
Onze voetbalclub staat voor gezelligheid, sfeer, ontspanning, saamhorigheid gecombineerd met sportieve prestaties. Het is een voetbalvereniging voor en door elkaar georganiseerd.

Sportclub Doesburg is een erkend leerbedrijf voor studenten

Na een prima gesprek met René van Wijk, adviseur praktijkleren, van Samenwerkingsorganisatie Beroepsonderwijs Bedrijfsleven (SBB) is de status van Sportclub Doesburg als erkend leerbedrijf met vier jaar verlengd.

Wat houdt dit in de praktijk in?

MBO-studenten op zoek naar een stageplaats kunnen officieel terecht bij onze voetbalclub voor :

Medewerker sport erecreatie (niveau 2);

Sport- en bewegingsleider (niveau 3).

Heb jij interesse? Stuur dan een mailtje naar [email protected] met de tekst ‘Stageplaats’ en vermeld daarin je naam, adres, leeftijd en telefoonnummer of emailadres waarop we je kunnen bereiken.