Gouden speld voor oud-voorzitter Hans Nijland

12 mei 2014 13:30

Tijdens de receptie ter ere van ons honderd jarig jubileum ontving Hans Nijland de Gouden KNVB waarderingsspeld.

Hans Nijland heeft tijdens onze jubileum-receptie de gouden KNVB waarderingsspeld in ontvangst mogen nemen.
Hans werd namens de KNVB bedankt voor zijn inzet in diverse functies die hij mocht bekleden binnen onze club.

Hans was betrokken bij de hoogtij dagen van onze club, zowel op het veld en als in de zaal.
Ondanks zijn aftreden als voorzitter en bestuurslid, bleef Hans betrokken bij Sportclub Doesburg.
De laatste jaren is Hans actief als lid van de stichting Vrienden van Sportclub Doesburg.

De speld en oorkonde werden hem uitgereikt door de voorzitter van de afdeling K.N.V.B.-oost mevrouw Bakker.