Sportclub Doesburg blijft een erkend leerbedrijf voor mbo-studenten!

5 februari 2020 12:30

Op woensdag 22 januari 2020 evalueerde ik de huidige erkenning van Sportclub Doesburg als leerbedrijf met René van Wijk, adviseur praktijkleren (zorg, welzijn en sport) van Samenwerkingsorganisatie Beroepsonderwijs Bedrijfsleven (SBB).

In dit gesprek werd de samenwerking die we vier jaar geleden startten en de inzet van studenten in de afgelopen periode bij Sportclub Doesburg besproken en we kwamen gezamenlijk al snel tot de conclusie dat we die mooie samenwerking met wederom vier jaar gaan verlengen.

Sportclub Doesburg blijft dus ook de komende jaren een plek waar mbo-studenten een opleiding in de praktijk kunnen volgen. Wij bieden ze een veilige leeromgeving met deskundige begeleiding en passende werkzaamheden en zo leren studenten het vak in de praktijk en hebben ze straks een betere kans op de arbeidsmarkt.

Ben jij student en op zoek naar een passende leerplek dan kun je Sportclub Doesburg als leerbedrijf vinden op www.stagemarkt.nl. Op de website staat precies voor welke opleidingen Sportclub Doesburg erkend is en wat je als student bij ons kunt en mag leren.

Tot ziens!

Rodney Hartgers, bestuurslid Technische Zaken Jeugd