Proeverij de Stadstuin nieuwe sponsor bij onze club.

28 juli 2021 18:15

Wij zijn trots te kunnen melden dat Proeverij de Stadstuin voor 3 jaar is toegetreden als pakketsponsor bij onze club.

jurgen.jpg

Daarnaast zal Jurgen met de Stadstuin de 65+ walking voetballers voorzien van nieuwe kleding.

De vader van Jurgen, ons erelid Hans Nijland, is een van de oprichters van het succesvolle Walking Football binnen onze vereniging.

Foto_Jurgen_en_Hans_270721_002.jpg

Elke dinsdagmorgen van 10.00 - 11.00 uur trainen de dames en heren en is deze groep inmiddels uitgegroeid tot 28 personen.

Proeverij de Stadstuin is te vinden midden in onze Hanzestad in de prachtige Koepoortstraat tegenover het Stadhuis.

Het is een ontmoetingsplek voor een heerlijke lunch, diner en uitgebreide borrelkaart. Een goede wijnselectie en een uitgebreide keuze aan speciaal bieren mag niet ontbreken.

Teamfoto_Stadstuin_65_270721_002.jpg

Op de foto overhandigd Jurgen het eerste shirt aan de Walking Footballers.

Sportclub Doesburg wil Jurgen en zijn team hartelijk bedanken voor deze mooie sponsorbijdrage en heten ze van harte welkom bij de club.