Fysio Kort en Sportclub Doesburg verlengen samenwerkingsovereenkomst

20 november 2021 10:15

Al ruim 15 jaar is FysioKort een begrip in de regio en dé praktijk voor onder meer Fysio, Manuele Therapie, Littekentherapie, Sportfysiotherapie, Oedeemtherapie, RugFit en Medische Fitness.
Het bedrijf aan de Zandbergstraat in Doesburg heeft de samenwerking met Sportclub Doesburg met 3 jaar verlengd.

Dit betekent o.a. dat ze goed zichtbaar zijn langs het voetbalveld, het clubblad en natuurlijk online.

Het multifunctionele aanbod van Fysio kort past goed bij de veelzijdige rol die de voetbalclub inneemt in de Doesburgse samenleving.

Ook de fit met sport is natuurlijk snel gelegd en zo is er iedere maandag van 18.00-19.00 een inloopspreekuur, bestaan er mogelijkheden voor personal training, fitness en leefstijl coaching!

kort.jpg

Op de foto tekenen eigenaar Martijn Kort (fysio Kort) en Bas Derksen (Sponsorcommissie) de overeenkomst en ontvangt Martijn de mooie Sportclub Doesburg paraplu.