Feyenoord Amateur Partner

SPORTCLUB DOESBURG OFFICIEEL AMATEUR PARTNER FEYENOORD

Sportclub Doesburg heeft een overeenkomst gesloten met Feyenoord Rotterdam waardoor het zich Officieel Amateurpartner van de Rotterdamse club kan noemen. Hiermee bevindt Sportclub Doesburg zich in goed gezelschap van talloze amateurverenigingen uit geheel Nederland die zijn ingegaan op dit unieke initiatief van Feyenoord.

De samenwerkingsovereenkomst richt zich niet op het technisch gebied, maar is uitsluitend bedoeld om vanuit Feyenoord haar waardering uit te spreken naar het amateurvoetbal in Nederland. Daarnaast hoopt de Rotterdamse club de binding met haar achterban in het land te vergroten. Vanuit de overeenkomst vloeien enkele verplichtingen voor Sportclub Doesburg voort, maar die staan niet in verhouding tot de voordelen die de samenwerking biedt voor Sportclub Doesburg en haar leden. Zo kunnen onze jongste leden en onze vrijwilligers een keer gratis een thuiswedstrijd bezoeken. Ook is de kans groot dat Sportclub Doesburg zendtijd krijgt in Feyenoord TV, een programma dat in het nieuwe voetbalseizoen dagelijks te zien zal zijn via KPN IP TV. Verder kunnen Sportclub Doesburg en onze leden rekenen op kortingen op diensten die Feyenoord aanbiedt.

Feyenoord heeft reeds toegezegd dat de activiteiten die gezamenlijk ondernomen zullen worden zich ongetwijfeld zullen uitbreiden. Het hoofdbestuur van Sportclub Doesburg verwacht dan ook veel van het samenwerkingsverband en is ervan overtuigd dat het voor zowel Sportclub Doesburg, onze leden en Feyenoord Rotterdam bijzonder veel voordelen zal opleveren. Sportclub Doesburg is er dan ook trots op zich Officieel Amateurpartner van Feyenoord Rotterdam te kunnen noemen!