De Graafschap partner

Sportclub Doesburg heeft een overeenkomst gesloten met De Graafschap waardoor het zich officieel amateurpartner van de Doetinchemse club mag noemen. De samenwerkingsovereenkomst richt zich grotendeels op het technisch gebied, maar ook sponsoring, scholing en kennisuitwisseling zijn onderdeel van deze overeenkomst.

De doelstellingen van het samenwerkingsverband zijn :

• Het vormen van partnerschap tussen De Graafschap en Sc. Doesburg middels dit convenant.
  • De Graafschap en Sc. Doesburg streven door middel van deze samenwerking naar het verbeteren en verhogen van het algehele regionale voetbalniveau in de Achterhoek en Liemers.
  • Middels deze samenwerking wordt een WIN – WIN situatie nagestreefd:
  1. voor de talentvolle jeugd van Sc. Doesburg
  2. voor Sc. Doesburg jeugdtrainers
  3. voor De Graafschap

Onderstaand een aantal voordelen die wij als partner genieten:

• Deelnemen talenten school
  • Bijscholen jeugdtrainers
  • Bijwonen thuiswedstrijd De Graafschap
  • Aanwezig zijn Businessclub De Graafschap
  • Vriendschappelijke wedstrijd en clinics

Door het aangaan van deze samenwerking zorgen we voor het verhogen van het niveau van onze jeugdspelers en -trainers en geven onze talenten de kans om zich bij De Graafschap in de kijker te spelen.