Contributie 2023/2024

Beste leden,

Voor een goede contributie inning is het van belang dat jouw gegevens kloppen. Daarom werken we voor het innen van de contributie samen met ClubCollect. Dit geeft jou als lid de mogelijkheid om makkelijk en snel je gegevens (zoals emailadres, bankrekeningnummer en telefoonnummer) aan te passen. Ook nieuw is dat je een factuur krijgt en kunt kiezen op welke wijze je deze wilt betalen. Maak je geen keuze dan wordt het bedrag na het verstrijken van de betaaltermijn alsnog automatisch afgeschreven. Let op dat je voldoende saldo hebt voor deze afschrijving, aan een stornering van de betaling zijn namelijk extra kosten van € 3,- verbonden.

Contributie seizoen 2023/2024

contri.jpg

* De hierboven genoemde tarieven zijn inclusief het verstrekken en het wassen van de kleding

Begin augustus versturen we een eerste betaalverzoek en na het verstrijken van de betalingstermijn wordt de betaling voor het 1ste
kwartaal, 1e half jaar en het hele jaar automatisch geincasseerd.

Eind oktober versturen we een eerste betaalverzoek en na het verstrijken van de betalingstermijn wordt de betaling voor het
2de kwartaal automatisch geincasseerd.

Eind januari versturen we een eerste betaalverzoek en na het verstrijken van de betalingstermijn wordt de betaling voor het 3e kwartaal en het 2e halfjaar autoamtisch geincasseerd.

Eind april versturen we een eerste betaalverzoek en na het verstrijken van de betalingstermijn wordt de betaling voor het 4de
kwartaal automatisch geincasseerd.

Jaar

Halfjaar

eind januari betaalverzoek

Kwartaal

eind oktober betaalverzoek

eind januari betaalverzoek

eind april betaalverzoek

Wij hanteren als club twee ingangsmomenten betreffende lidmaatschap:

1. Instroom aan het begin van het seizoen of tijdens de 1e seizoenshelft (volledig jaartarief);

2. Instroom tijdens de winterstop of tijdens de 2e seizoenshelft (helft van het jaartarief).

Indien er geen automatisch inning van de jaar, halfjaar of kwartaal contributie plaats vindt dan dienen leden zelf de contributie op bovengenoemde momenten over te maken op rekening nummer: NL 73 RABO 0315004495 t.n.v. Sportclub Doesburg.

Nieuwe leden betalen hun contributie standaard via automatische incasso en bij het tussentijds beëindigen van het lidmaatschap vindt geen restitutie van de contributie plaats.

Het bestuur van Sportclub Doesburg

Voor info; [email protected]