Wij zijn op zoek naar jou.

Vrijwilligerscommissie

04-07-2023

Vrijwilliger coördinator

Vacature vrijwilligerscoördinator SC Doesburg

Op zoek naar een betekenisvolle en stimulerende rol in de sportwereld? Heb je een passie voor het coördineren van vrijwilligers en het creëren van een positieve impact binnen onze club? Dan is deze vacature als vrijwilligerscoördinator bij SC Doesburg de perfecte kans voor jou!

Als vrijwilligerscoördinator speel je een cruciale rol in het versterken van onze club en het betrekken van onze leden. Je bent verantwoordelijk voor het werven, begeleiden en waarderen van vrijwilligers die bijdragen aan het succes van SC Doesburg. Je werkt nauw samen met verschillende teams binnen de club en zorgt ervoor dat alle vrijwilligers op de juiste plekken worden ingezet en gemotiveerd blijven.

Wat ga je doen?

- Het werven en selecteren van vrijwilligers die bijdragen aan verschillende aspecten van de club, zoals wedstrijddagen, evenementen, jeugdprogramma's en administratieve taken.

- Het coördineren van de planning en het toewijzen van taken aan vrijwilligers, rekening houdend met hun vaardigheden en beschikbaarheid.

- Het bieden van begeleiding en ondersteuning aan vrijwilligers, zodat ze zich gewaardeerd voelen en gemotiveerd blijven om bij te dragen aan de club.

- Het organiseren van trainingen en workshops om de vaardigheden van vrijwilligers te ontwikkelen en te verbeteren.

- Het onderhouden van goede communicatie met vrijwilligers, teams en het bestuur van de club om ervoor te zorgen dat iedereen goed geïnformeerd en betrokken blijft.

- Het opzetten van een beloningssysteem en het erkennen van de inzet en bijdragen van vrijwilligers.

Wie ben jij?

- Je hebt ervaring in het coördineren van vrijwilligers.

- Je bent een uitstekende communicator en kunt goed samenwerken met verschillende belanghebbenden.

- Je hebt organisatorische vaardigheden en kunt prioriteiten stellen in een dynamische omgeving.

- Je bent enthousiast, energiek en in staat om anderen te motiveren.

- Je hebt affiniteit met sport en begrijpt de waarde van vrijwilligerswerk in een sportclub.

Wat bieden wij?

- Een uitdagende en stimulerende rol waarin je een verschil kunt maken in onze club.

- De mogelijkheid om je leiderschaps- en organisatorische vaardigheden verder te ontwikkelen.

- Een inspirerende werkomgeving waar je samenwerkt met gepassioneerde mensen die allemaal dezelfde passie delen.

- De kans om nieuwe mensen te ontmoeten en je netwerk uit te breiden in de sportwereld.

- Waardering en erkenning voor je inzet en bijdrage aan SC Doesburg.

Wil jij deel uitmaken van ons team en een cruciale rol spelen in het succes van SC Doesburg? Solliciteer dan nu als vrijwilligerscoördinator en help ons om een bloeiende en betrokken vrijwilligersgemeenschap op te bouwen!

Neem contact met ons op via Christiaan Bruins, [email protected] of bezoek onze website voor meer informatie over de club. We kijken ernaar uit om van je te horen en verwelkomen je graag in ons team!

Reageren op de vacature

Kies bestandWijzigVerwijder