Wij zijn op zoek naar jou.

Verzorger

04-07-2023

Verzorger/sportmasseur (m/v) eerste selectie

Vacature verzorger SC Doesburg

Op zoek naar een dynamische en bevredigende baan? Heb je een passie voor het verzorgen van anderen en wil je een positieve impact hebben op mensenlevens? Dan is deze vacature als verzorger bij SC Doesburg de perfecte kans voor jou!

Als verzorger bij SC Doesburg speel je een essentiële rol in het welzijn van onze spelers en het team. Je bent verantwoordelijk voor het bieden van medische ondersteuning en het zorgen voor een snel herstel bij blessures. Je werkt nauw samen met coaches, trainers en spelers om ervoor te zorgen dat ze in topconditie zijn en optimaal kunnen presteren.

Wat ga je doen?

- Het verzorgen van spelers bij blessures en het bieden van medische ondersteuning tijdens trainingen en wedstrijden.

- Het beoordelen en behandelen van blessures, het toepassen van EHBO en het adviseren van spelers over herstel en revalidatie.

- Het opstellen en implementeren van preventieve maatregelen om blessures te voorkomen en de algehele gezondheid van het team te bevorderen.

- Het bijhouden van medische dossiers en het rapporteren van de voortgang aan de betrokken partijen.

- Het werken in een dynamische en sportieve omgeving, waar je de kans krijgt om je professionele vaardigheden te ontwikkelen en je passie voor sport te combineren met je zorgtalent.

Wie ben jij?

- Je hebt een relevante medische achtergrond, bijvoorbeeld een diploma fysiotherapie, sportgeneeskunde of een vergelijkbare opleiding.

- Je hebt ervaring met het behandelen van sportgerelateerde blessures en het begeleiden van sporters bij revalidatie.

- Je hebt uitstekende communicatieve vaardigheden en kunt goed samenwerken in een team.

- Je bent flexibel, proactief en in staat om onder druk te werken.

- Je hebt affiniteit met voetbal en bent enthousiast om deel uit te maken van een professionele voetbalorganisatie.

Wat bieden wij?

- Een uitdagende en verantwoordelijke functie binnen onze voetbalclub.

- De mogelijkheid om jezelf verder te ontwikkelen op zowel professioneel als persoonlijk vlak.

- Een inspirerende werkomgeving waar je samenwerkt met gepassioneerde en gedreven mensen.

- Een vrijwilligersvergoeding en goede secundaire arbeidsvoorwaarden.

Wil jij deel uitmaken van ons team en een cruciale rol spelen in het succes van SC Doesburg? Solliciteer dan nu als verzorger en help ons om spelers op het veld te laten schitteren en hun dromen waar te maken!

Neem contact met ons op via Christiaan Bruins, [email protected] of bezoek onze website voor meer informatie over de club. We kijken ernaar uit om van je te horen en verwelkomen je graag in ons team!

Reageren op de vacature

Kies bestandWijzigVerwijder