Grote Clubactie

Banners_336x280_Steunons.gif

Grote Clubactie 2023

Zaterdag 24 september 2022 om 12.00 uur is de Grote Clubactie weer van start gegaan!

Voor Sportclub Doesburg is de Grote Clubactie een belangrijke actie. Want van elk verkocht lot van € 3,00 gaat € 2,40 naar onze eigen vereniging en is bestemd voor de jeugdafdeling! Hiervan kunnen we kleding en materialen zoals nieuwe ballen, hesjes, pionnen of doeltjes kopen! Maar ook activiteiten zoals Sinterklaas, FIFA toernooi, Kick-Off en Bootcamps tegen minimale of geen kosten organiseren. Daarnaast kan Sportclub Doesburg een vereniging blijven die voor iedereen toegankelijk is.

Alle jeugdleden t/m JO12 hebben een verkoopboekje met een persoonlijke QR-code gekregen. Kopers hebben hierdoor de keuze om de gegevens in het verkoopboekje in te vullen óf online loten te kopen via de persoonlijke QR-code.
De oudere jeugd en de senioren krijgen een QR-code en een link waarmee ze loten kunnen verkopen.

Wilt u Sportclub Doesburg helpen, koop dat een lot bij één van onze jeugdleden of steun onze oudere jeugd en senioren door gebruik te maken van één van onderstaande links.

NOG NIET BEKEND

Heeft u een eigen bedrijf of werkt u voor een bedrijf dat onze vereniging wil sponsoren dan is een Superlot iets voor u. Met een Superlot koop je in één keer 50 loten. Een Superlot kost € 150,00 waarvan € 120,00 naar Sportclub Doesburg gaat. Het bedrijf kan de papieren loten als bedankje geven aan medewerkers die hard hebben moeten werken of aan klanten om ze iets extra’s te geven als ze bij het bedrijf iets kopen. Het bedrijf krijgt in ruil voor de aankoop van het Superlot een gratis vermelding (met link) op de website en zal op diverse promotie momenten worden genoemd. Tevens is de aankoop van een Superlot aftrekbaar van de belasting.

Mocht je interesse hebben in het (ver)kopen van een Superlot of vragen hebben over de Grote Clubactie neem dan contact op met Annemarie Hartgers van de Activiteitencommissie. Annemarie is bereikbaar via e-mail [email protected] of via telefoon 06-44127129.

Alvast bedankt voor uw steun!

Sportieve groet,

Activiteitencommissie Sportclub Doesburg