F1 pakt overtuigend eerste bekerwinst

F-Pupillen beker poule, F1, Groep 35 09

22 augustus 2012 18:45

Wedstrijdverslag GSV’38 F2 - Sportclub Doesburg F2 uitslag 0-16

Vandaag speelden we onze eerste bekerwedstrijd uit tegen GSV’38 F2.

Iedereen was lekker uitgerust van vakantie terug en alle kinderen hadden er weer veel zin in.

Ook alle ouders hadden er weer zin in want die waren weer in grote getale afgereisd naar Giesbeek om onze kinderen aan te moedigen.

We gingen voortvarend van start en kwamen al vroeg op voorsprong door Liese en Sebas. Hierna bleven we op de helft van GSV voetballen en door doelpunten van Jort (2x), Justin (2x), Sam en wederom Liese gingen we met 0-8 de rust in.,

Na de ranja ging onze keeper Lars voetballen en nam Ezra zijn plaats in.

De 2e helft gaf hetzelfde spelbeeld en werd er weer volop gescoord door ons. Door Sebas (2x), Liese, Justin (2x), Jort en Sam liep de stand op naar 0-15. Vlak voor tijd kregen we nog een penalty en die werd binnengeschoten door onze invalkeeper Ezra. Eindstand 0-16.

Komende zaterdag 25 augustus spelen we om 9.30 uur onze tweede bekerwedstrijd thuis tegen

v.v. Dieren F7