Mijn kind als lid

Mijn kind als lid van Sportclub Doesburg, wat houdt dit in?

Sportclub Doesburg is de voetbalvereniging van Doesburg en omgeving. Een sportieve, levendige club waarbij binding en betrokkenheid een grote rol spelen. Een club waar plezier in het voetbal op de 1e plaats staat, maar waar prestaties, talent en ontwikkeling in de voetbalsport ook een plek krijgen. De club kent een breed voetbal- en evenementen aanbod voor de allerkleinsten, jong en oud.
Vanuit dit perspectief ontvangt u in deze hand-out de informatie die u als ouder nodig heeft. Daarbij zal continu worden verwezen naar de website van de club, www.sportclubdoesburg.nl, waar de meest actuele informatie, contactgegevens, wedstrijdprogramma’s etc. op te vinden zijn. Tevens verwijzen wij u naar de Sportclub Doesburg club app.

Hand-out document