Wedstrijdverslag Sportclub Doesburg F1 – v.v. Dieren F7 uitslag 12 - 1

25 augustus 2012 9:30

Youri Mintjes

Vandaag speelden we onze tweede bekerwedstrijd thuis tegen v.v. Dieren

(fusie van Erica en Gazelle Nieuwland).

De tweede wedstrijd binnen 4 dagen en iedereen stond weer vol in de startblokken om weer te mogen voetballen. We namen vanaf de aftrap het initiatief en de Dierense keeper moest een paar keer in actie komen op schoten van ons. Na 10 minuten was het Jort die de score opende met een mooie schuiver in de hoek. Hierna liepen we vrij vlot uit naar 6-0 door een doelpunt van Jip, Justin, Sebas en twee eigendoelpunten van v.v. Dieren. Dit was tevens de ruststand.

De tweede helft gaf hetzelfde spelbeeld en speelde de wedstrijd zich veelal af op de helft van

v.v. Dieren. Door twee doelpunten van Justin, twee van Ezra, een van Jip en een van Sebas werd het 12-0. Er zaten een aantal mooie doelpunten bij met leuk combinatievoetbal.

v.v. Dieren redde de eer door in de laatste minuut een doelpunt te maken en zo eindigde deze wedstrijd in 12-1. Leider Jos was jarig en trakteerde de kinderen na de wedstrijd op chips en galmde het “lang zal hij leven” in de kleedkamer

Komende zaterdag 1 september spelen we om 10.00 uur onze derde bekerwedstrijd uit tegen

Veluwezoom F1

Vandaag speelden we onze tweede bekerwedstrijd thuis tegen v.v. Dieren

(fusie van Erica en Gazelle Nieuwland).

Veluwezoom F1