Veluwezoom F1 - Sportclub Doesburg JO8-1

F-Pupillen beker poule, F1, Groep 35 09

1 september 2012 10:00

Onbekend

Vandaag speelden we onze derde en laatste bekerwedstrijd in de poule en wel uit tegen Veluwezoom F1.

Na de aftrap gingen we meteen in de aanval en na 15 seconde lag de bal al in het netje van de Veluwezoom, Justin maakte de 0-1. Hierna vielen de doelpunten snel achter elkaar en het waren Justin (3x), Jort (3x), Sam (3x), Sebas (3x) en Liese (1x) die de 14 doelpunten voor rust wisten te maken. In de tussentijd had Veluwezoom ook een keer gescoord en gingen we met 1-14 de rust in.

Na de rust ging onze keeper Lars voetballen en nam Ezra zijn plaats in. Lars wilde ook zijn doelpunt meepikken en dat lukte ook. Lars (2x), Justin (4x), Jort (1x) en Sebas (1x) bepaalden de eindstand op 1-22.

Door deze overwinning zijn we eerste geworden in de poule en zijn we een ronde verder in de beker. Komende zaterdag 8 september spelen we om 9.30 uur onze eerste competitiewedstrijd thuis tegen GSV’38 F1.