Sportclub Doesburg JO8-1 - VVO F4

F-Pupillen (najaar), F1, 4e klasse 25

8 september 2012 9:30

Marley renner

Vandaag stond de thuis wedstijd tegen vvo op het progamma.

Vorig seizoen hadden we daar nog verloren met 2-0.

Maar vandaag ging het beter,we begonnen heel goed na 1 min was het Ezra wie de scoore opende,Jip volgde al snel met de 2-0.Naar goed combinatie voetbal scoorde Sebas de 3-0 en daarna de grote zus liese de 4-0,en Jort ging voor de 5-0.Dat was tevens ook de rust stand.Na de rust ging Lars voetballen en ging Hugo het doel in.Daarna was het weer Jort voor de 6-0 en 7-0.Ze gingen elkaar daarna nog beter vinden in het spelletje daardoor scoorde Sebas de 8-0 en lars de 9-0 en weer Jort de 10-0,en daarna liese de 11-0 Okke de 12-0 en jip de 13-0 en Jort de 14-0,wat tevens ook de einduitslag was.Vandaag was Justin er helaas niet bij,maar volgende week staat er een derby op het spel tegen GSV 38.Dus tot volgende week maar weer.