Sportclub Doesburg JO8-1 - GSV '38 F1

15 september 2012 9:30

Jorn Willems

Onbekend

Vandaag speelden we onze tweede competitiewedstrijd thuis tegen GSV’38 F1 uit Giesbeek.

We gingen voortvarend van start en het was Sam die door de Giesbeekse defensie pingelde en na 1 minuut de 1-0 aantekende. Hierna ging het gelijk op en kwam GSV verdiend op 1-1.

Na de aftrap pakten we de draad weer op, Justin schoot vanaf 15 meter via de binnenkant van de paal de 2-1 binnen en Jort schoot eveneens van afstand de bal hoog in de touwen,
3-1. Lars hield ons met een aantal goede reddingen op de been maar GSV wist voor rust nog te scoren. Met een 3-2 stand gingen we de rust in.

Na de ranja kwamen we via een mooi uitgespeelde counter op 4-2 door Liese.

Hierna speelden we merendeel op de helft van Giesbeek en liepen we uit naar 7-2 door een mooi lobje over de keeper van Sam, een schot van Jort en een mooie schuiver van Sebas.

Het was een leuke pot waar weer gestreden moest worden voor de overwinning.
Vandaag vloot Jorn Willems onze wedstrijd en spelers en leiders willem hem bedanken voor de prima leiding. Volgende week moeten we vroeg op, we spelen dan om 9.00 uur uit tegen Dierense Boys F2.