Dierense Boys F2 - Sportclub Doesburg JO8-1

F-Pupillen (najaar), F1, 4e klasse 25

22 september 2012 9:00

Onbekend

Vandaag speelden we onze eerste uitwedstrijd in de competitie tegen Dierense Boys F2.

Zowel Dierense Boys als wij hadden de eerste twee wedstrijden gewonnen hetgeen vooraf een leuke pot leek te worden en dit was het zeker.

De eerste helft waren beide teams aan elkaar gewaagd. Het veldspel was vrij rommelig.

Halverwege de eerste helft zag onze middenvelder Sebas onze Jip vrijstaan en hij schoot de 0-1 binnen.

Met deze stand gingen we de rust in. In de rust hebben we de kinderen aangeven dat ze meer en beter moesten gaan overspelen en het blijken allemaal snelle leerlingen te zijn want in de tweede helft hebben we hele mooie aanvallen gezien met goed voetbal. Het waren Sebas, Justin, Sam en Jort (2x) die de eindstand op 0-6 brachten. Door deze uitslag staat de F1 momenteel aan kop en spelen we zaterdag 29 september om thuis 9.30 uur tegen mede koploper v.v. Dieren.