Sportclub Doesburg JO8-1 - VVO F5

13 oktober 2012 9:30

Mitchell Wichers

Onbekend

Vandaag speelden wij thuis tegen VVO uit Velp. Onze keeper Lars was op vakantie waardoor Hugo deze wedstrijd het keeperstenue aantrok. In het begin begin het gelijk op en kwam VVO met een mooi schot op een 0-1 voorsprong. Hierna gingen we weer lekker op de aanval spelen en kwamen we op gelijke hoogte door een mooie solo van Justin, 1-1. Hierna liepen we door doelpunten van Sebas, Justin, Novi en Jort uit naar een 5-1 voorsprong hetgeen tevens de ruststand was. De tweede helft speelde zich vooral af op de helft van VVO. Doordat VVO  geen wissels had en precies 6 voetballers en een keeper had, vielen de doelpunten in tweede helft achter elkaar. Ezra (3x), Jort (2x), Sebas (3x) en Justin (3x).
VVO wist nog wel een keer tegen te scoren en hiermee kwam de eindstand op 16-2.
Door deze overwinning staat de F1 riant bovenaan en zijn ze "herbstmeister 2012" geworden.
Volgende week is er geen competitieprogramma. We hebben dan samen met de andere E en F teams het jaarlijkse ISDN pupillenmixtoernooi.