EDS F2 - Sportclub Doesburg JO8-1

F-Pupillen (najaar), F1, 4e klasse 25

27 oktober 2012 9:00

Onbekend

Vandaag moesten we vroeg aantreden in Ellecom. 9.00 uur begon de wedstrijd en de eerste nachtvorst hadden we, het was lekker koud. Helaas had EDS maar 7 kinderen en dus geen wissels. In de tweede helft zelfs 6 kinderen. Jammer voor zowel EDS als voor onze kinderen om er een leuke pot van te maken.
We gingen meteen op de aanval spelen en door mooie doelpunten van Sebas, Jort (2x), Sam (2x), Justin (2x) en een eigen doelpunt van EDS gingen we mey 0-8 de rust in.
Er zaten enkele mooie aanvallen bij en het overspelen naar elkaar toe begint steeds meer vorm te krijgen.
Na de ranja maakte Hugo met een mooi afstandschot de 0-9. Ezra onze invalkeeper (Lars wilde ook een keer voetballen) ging ook mee naar voren en maakte met een mooi schot de
0-10. Hierna waren het Lars en Jort die de eindstand bepaalden op 0-12.
Na de wedstrijd hebben we Jip in de kleedkamer op de tafel gezet en lang zal hij leven gezongen want Jip wordt 28 oktober 8 jaar. De kinderen werden door hem getrakteerd op een lekkere zak chips.
Volgende week zaterdag spelen we om 9.30 uur onze thuiswedstrijd tegen Loo F1