Sportclub Doesburg JO8-1 - Loo F1

Ezra Munster (schot)
Sebas Holtkamp (intikker)
Ezra Munster (schot)
Hugo van Dalen (scrimmage)
... (intikker)

F-Pupillen (najaar), F1, 4e klasse 25

3 november 2012 9:30

Mitchell Bosveld

Vandaag stond de wedstrijd tegen de F1 van Loo op het progamma.
Het begon allemaal een beetje hectisch omdat we geen scheidsrechter  hadden,maar uiteindelijk wilde de vader van Justin Bisselink wel fluiten en dat ging prima.
Het begon allemaal een beetje rommelig,maar het was Jort die voor de 1-0 en  2-0 zorgde.Uiteindelijk begon het te draaien en zorgde Sebas met goed samenspel  voor de
3-0. En Okke schoot voor de rust de 4-0 erin, en dat deed hij voor zijn vader die hij 2 weken had gemist vanwege vakantie.Na de rust gingen we vrolijk verder,alleen met een andere keeper. Lars had geruild met Jort,en dat ging gelijk goed Lars scoorde gelijk de 5-0 en was betrokken bij de 6-0 een schot van Lars werd veranderd van richting waardoor de keeper kansloos was. Daarna was het Ezra met een mooi afstandsschot van een meter of 15,en zo was het 7-0.Daarna was het de beurt aan Sebas 8-0 en Justin 9-0. En onze nieuweling Novi scoorde de  10-0, die het toch allemaal leuk oppakt in ons team.Vervolgens was Ezra weer aan de beurt voor de 11-0 en Hugo voor de 12-0. Tot slot maakte Loo er ook nog eentje, dus eindstand Doesburg F1-Loo F1 12-1.Dus met de volle buit over 8 wedstrijden 24 punten en 81 doelpunten voor en 6 tegen, kunnen we ons weer gaan opmaken voor weer een kampioenschap.