Veluwezoom F1 - Sportclub Doesburg JO8-1

F-Pupillen (najaar), F1, 4e klasse 25

10 november 2012 10:00

Onbekend

Vandaag speelden we onze uitwedstrijd in Rozendaal op het mooie nieuwe kunststgrasveld (kinderen noemen het nepgras) van de Veluwezoom F1. In het begin van het seizoen hadden we al tegen ze gespeeld voor de beker en gingen we met een grote overwinning huiswaarts.
Na de aftrap was al goed te zien dat het team van Veluwezoom gegroeid was. We moesten vol aan de bak en dat was wel eens een keer goed voor ons team. Er werden pittige duels uitgevochten. Het was Justin die naar 10 minuten de 0-1 maakte met een mooi schot. Na een mooie aanval was het Okke die met een pegel de 0-2 maakte. Veluwezoom nam het iniatief en kort erna werd het 1-2. Toen ging het een tijdje gelijk op en waren er voor beide doelen kansen. Toch waren het Jort en Sebas die samen de 1-3 maakten wat tevens de ruststand was. In de tweede helft ging Jort keepen en Lars voetballen. We pakten de draad weer op en Jip schoot de 1-4 binnen. De 1-5 en 1-6 kwamen op naam van Liese en Justin. Na een paar goede reddingen van onze "invalkeeper"Jort maakte Veluwezoom alsnog de 2-6.
Het laatste doelpunt kwam op naam van Liese en zo werd de eindstand 2-7 en gingen de 3 punten mee naar Doesburg. Komende zaterdag spelen we thuis de kampioenswedstrijd tegen Sprinkhanen F2 en bij winst kan de platte wagen van stal gehaald worden. De wedstrijd begint om 9.30 uur en kom allemaal naar Het Sportpark om de F1 aan te moedigen