Sportclub Doesburg JO8-1 - Sprinkhanen F2

F-Pupillen (najaar), F1, 4e klasse 25

17 november 2012

Onbekend

Zaterdag 17 november speelde de F1 thuis de kampioenswedstrijd tegen Sprinkhanen F2. Het was een gezellige boel op het Sportpark. Ouders, opa’s, oma’s, broertjes, zusjes,spelersvriendinnen, vrienden en kennissen waren in grote getale naar het Sportpark gekomen. Met spandoeken, rood/blauwe vlaggen en toeters werden de kinderen van de F1 aangemoedigd. Het bleek al snel dat de Sprinkhanen uit Nieuw Dijk een maatje te klein waren want de doelpunten vielen achter elkaar. Met de rust stonden we met 10-0 voor en na de rust schoten we er nog 12 bij in zodat de eindstand 22-0 werd. Na de gebruikelijke penaltyseries kon het feest losbarsten. Onze voorzitter Wim Egbertzen overhandigde de kampioensbeker aan Liese en de kurken van de kinderchampagne vlogen door de lucht. Na het feestgedruis in de kleedkamer, stond de grote vrachtwagen van Transportbedrijf Freek Vossen klaar en hadden we met alle kinderen, ouders en spelersvriendinnen een mooie rondrit door het pittoreske Doesburg. Chauffeur Patrick van Someren bracht ons weer netjes op het Sportpark. In de kantine hebben we met de kinderen nog lekker wat gedronken met een zakje chips erbij en kreeg iedere speler/speelster een persoonlijke beker uitgereikt door trainer Angelo van Ree. We konden terugkijken op een mooie dag. Door dit kampioenschap zal de F1 na de winterstop een klasse hoger gaan voetballen waar ze allemaal ook aan toe zijn. Wij willen Freek Vossen van Transportbedijf Vossen bedanken voor het beschikbaar stellen van de vrachtwagen en Patrick van Someren voor het rijden. De kinderen hebben een onvergetelijk dag gehad.