Sportclub Doesburg JO8-1 - HC '03 F3

9 maart 2013 9:30

Kas Kempers

Onbekend

Vandaag speelden we onze bekerwedstrijd thuis tegen de buren van HC'03. Nadat deze wedstrijd 3 keer was afgelast konden we eindelijk aan de bak. We gingen enthousiast van start en door doelpunten van Sebas, Justin, Jort en wederom Justin was het al vrij snel 4-0.
Van achteruit werd er leuk overgespeeld en dit gaat steeds beter. HC'03 deed wat terug en maakte de 4-1. Door een eigen doelpunt werd het 5-1 en met deze stand gingen we de rust in.
De tweede helft ging onze keeper Lars voetballen en nam verdediger Ezra zijn plaats in.
Het spelbeeld bleef hetzelfde en door doelpunten van Jort (2x), Sam (2x), Jort, Jip en Justin liepen we uit. HC'03 wist zelf ook nog twee keer te scoren en hiermee kwam de eindstand op 12-3. Na de wedstrijd werd onze scheidsrechter Kas Kempers (voetballer B2) bedankt door alle kinderen voor het prima fluiten van deze westrijd.
Door deze uitslag zijn we een ronde verder in de beker en gaan we ons opmaken voor de kwartfinale. Komende zaterdag spelen we om 9.30 uur weer een competitiewedstrijd thuis tegen v.v. Dieren.