Warnsveldse Boys F2 - Sportclub Doesburg JO8-1

F-pupillen zaterdag, F1, 3e klasse 18

2 maart 2013 8:30

Onbekend

Vandaag konden we vroeg aantreden op het mooie kunstgrasveld van Warnsveldse boys F2.
Na een drietal weken niet gevoetbald te hebben door de vorst en de sneeuw waren we er weer aan toe. De eerste helft hadden we een paar hele mooie aanvallen waarbij van achteruit heel goed werd overgespeeld. Enige wat er aan ontbrak was een doelpunt. Warnsveld kwam ook een keer gevaarlijk voor ons doel maar Lars haalde een van richting veranderd schot uit het doel. We gingen ranja drinken met een 0-0 ruststand.
De tweede helft gingen we op dezelfde voet verder en Ezra opende de score met een mooi geplaatst schot in de hoek, 0-1. 5 minuten later schoot Sam van afstand de bal in de touwen en liepen we uit naar 0-2. De tegenstander kwam er niet meer zo goed uit en door een schot op de lat van Sam was het Okke die de terugesprongen bal binnen tikte, 0-3.
Warnsveld ging met z'n allen aanvallen want ze wilde ook nog een doelpunt maken maar uit de counter maakte Justin de 0-4 en dit was tevens de eindstand.
Ouders en leiders van de F1 hebben genoten van deze leuke wedstrijd.
Volgende week gaan we voor de vierde keer (drie keer afgelast) proberen om de bekerwedstrijd tegen HC'03 te spelen. We spelen dan thuis om 9.30 uur. Tot dan.