Doesburg F1 - Rijnland F1

F-pupillen zaterdag, F1, 2e klasse 09

22 februari 2014 9:30

Kees Jonkman

Vandaag stond de wedstrijd thuis tegen Rijnland op het programma.
Voorafgaand aan deze wedstrijd kregen we van onze nieuwe sponsor Chargepoint
nieuwe tenues, pakken en tassen uitgereikt! Nadat we op de foto waren gezet door
onze huisfotograaf JDW fotografie gingen we van start. Meteen was al duidelijk dat ook
deze pot een spannende zou gaan worden. Ook de eerste twee wedstrijden was gelijk opgaand. Na 12 minuten was het toch Rijnland die opeens de score opende. Oeps! dit hadden we nog niet eerder meegemaakt. We pakken het goed op en gaan gewoon door met het spelen van goed voetbal. Het is Jip die na 15 minuten d 1-1 aantekent. In de rust spreken we af dat we gewoon doorgaan en dat het dan ook best goed gaat komen. We beginnen zeer goed aan de tweede helft en binnen een minuut wordt Jip vrijgezet en krijgt de kans om uit te halen. Hij aarzelt geen minuut en ploft de bal in de touwen. Reden voor de keeper van Rijnland om de handschoenen in de wilgen te willen hangen. Na enig overleg keert hij toch terug tussen de palen en gaan we verder. Rijnland blijft het proberen en gaat meer en meer aandringen. Lars weet keer op keer te redden en ook Joey, Milan, Tijn en Kerem weten ook vaak goed handelend op te treden. Uiteindelijk weet Tijn de boel op slot te gooien. Na werkelijk een mooie actie weet hij zich vrij te spelen en met een hele harde knal de 3-1 aan te tekenen. Heerlijk weer drie punten! We zijn ook zeer blij dat we aan onze nieuwe sponsor ook een leuke wedstrijd hebben kunnen voorschotelen. Dit smaakt naar meer!