Only for Men Doesburg verlengt sponsorovereenkomst met onze club

25 maart 2023 10:00

Vol trots kunnen we melden dat de sponsorcommissie met Only for Men Doesburg een nieuwe 3 jarige sponsorovereenkomst is overeengekomen.

OFM Mensperience Store gevestigd aan de Barend Ubbinkweg is al jaren een trouwe sponsor van onze vereniging.

Met een super locatie en een oppervlakte van ruim 1350 m2 aan herenkleding staat hier de beleving van de man centraal.

Er is niet alleen ruimte voor de shop in shops in casual, jeans en kostuums: ook schoenen, lifestyle artikelen, accessoires en persoonlijke verzorging dragen bij aan deze beleving.

Alle reclame uitingen met de nieuwe slogan "Je kan het aan" zijn inmiddels vervangen en geplaatst op ons complex.

ofm.jpg
ofm2.jpg

ofm1.jpg

ofm3.jpg
Op de foto schudden Store manager Roy Kern van OFM en Bennie Winterink van de sponsorcommissie elkaar de hand.

Wij willen OFM Doesburg enorm bedanken voor hun sponsorbijdrage voor de komende jaren.