Het Arsenaal 1309 en Sportclub Doesburg verlengen de samenwerking

16 juni 2023 9:30

Restaurant Het Arsenaal 1309 heeft de samenwerking met Sportclub Doesburg voor 3 jaar verlengt.

In het imposante monumentale pand naast de Kloostertuin van onze Hanzestad is het restaurant en Koffie-Lunch Lokaal gevestigd.

U kunt hier terecht voor de lekkerste culinaire lunch en diner gerechten. Tevens beschikt het pand over prachtige terrassen in de Kloostertuin en moestuin die elk jaar weer voorzien worden van de mooiste planten en kruiden.

Wij willen Het Arsenaal 1309 bedanken voor het vertrouwen en de mooie sponsorbijdrage voor de komende 3 jaar.

Sportclub Doesburg is erg blij met de verlengde samenwerking

Foto_Arsenaal.jpg
Op de foto eigenaar Björn
de Waal van Het Arsenaal 1309 en Jos Otten van de sponsorcommissie.