Samenwerking Rietbergh en Sportclub Doesburg

24 juli 2023 11:45

Het kan niemand zijn ontgaan maar in een prachtig pand aan de Meipoortstraat in de oude binnenstad van Doesburg is dit jaar Rietbergh maatpakken, trouwpakken en smokings gevestigd.

Rietbergh is in 2006 opgericht door broer en zus Rutger en Daphne Rietbergh. Rutger en Daphne zijn geboren in een echte textielfamilie

Rietbergh is er voor iedereen die op zoek is naar het mooiste maatpak, trouwpak of smoking. Of je nu een bekende Nederlander bent of niet, of je nu Surinaamse, Antilliaanse, Chinese, Turkse, Marokkaanse, Engelse, Molukse, Indonesische, Hindoestaanse, Amerikaanse, Nederlandse, enz. roots hebt; bij Rietbergh maken we geen onderscheid en zullen we iedere klant met dezelfde service én dezelfde mooie producten bedienen.

Naast Rutger en Daphne is ook Ferry werkzaam en dat is voor de sportclub natuurlijk geen onbekende. Met veel passie traint en coacht hij de jeugd van Sportclub Doesburg en zijn ook de kinderen van Ferry en Daphne er actief.

Naast samenwerking tussen Rietbergh en Sportclub Doesburg bestaat uit shirt sponsering maar ook zal er vanaf het nieuwe voetbalseizoen een prachtig reclamebord zichtbaar zijn langs het hoofdveld.

In het filmpje wordt de samenwerking bekrachtigd en zien we Rutger, Daphne en Ferry van Rietbergh en Bas Derksen namens de sponsorcommissie.

Foto_tekenen_Rietbergh_230723.png