Sportcenter Bodycontrol nieuwe sponsor van onze vereniging

21 september 2023 17:00

Met trots kunnen wij melden dat Sportcenter Bodycontrol is toegetreden als sponsor van Sportclub Doesburg.
Bij Sportcenter Bodycontrol, gevestigd aan de Leigraafseweg 15b, kom je terecht in een prettige en gezellige sfeer waar iedereen zich al snel thuis voelt.

In de fitnessruimte vind je een groot aanbod van de nieuwste apparatuur. Tevens biedt men diverse groepslessen aan die verzorgd worden door enthousiaste en goed opgeleide instructeurs.

Eigenaar Juan van Baalen voetbalt al jaren op de zondag bij onze vereniging en is dit jaar actief in ons 5e elftal.

Wij willen Juan bedanken voor het vertrouwen en de mooie sponsorbijdrage voor de komende jaren.

bodyc.jpg
Op de foto overhandigd Jos Otten (sponsorcommissie) de rood-blauw paraplu aan Juan van Baalen van Sportcenter Bodycontrol