Trainingssets, tassen en hoodie voor spelers en staf selectie

23 september 2023 11:00

Het seizoen is weer begonnen. De selectie is vanaf begin augustus weer aan het trainen, de bekerwedstrijden zitten er alweer op en de competitie gaat a.s. Zondag van start.

De sponsorcommissie is afgelopen zomer druk bezig geweest om de selectie en staf te voorzien van trainingssets, sporttassen en een mooie hoodie. Hiervoor is de sponsorcommissie op zoek gegaan naar sponsoren en die hebben ze gevonden.

Onze kleding leverancier Mecking's Sportshop uit Ulft heeft een mooi bijdrage geleverd aan de trainingssets en tassen samen met onze Club van 100. Technisch Buro Pola Zevenaar heeft de mooie hoodies verzorgd.

Dit betekent dat onze selectie er op de trainingsavond en wedstrijddag komend seizoen er mooi en professioneel bijloopt.

Wij willen onze sponsoren nogmaals bedanken en kijken met ons allen uit naar een mooi nieuw voetbalseizoen binnen onze mooie vereniging.

1e_Doesburg_by_FerryvanMiddelkoop_004.jpg

1e_Doesburg_by_FerryvanMiddelkoop_002.jpg