Rick Bosch stopt aan het eind van dit seizoen als hoofdtrainer

2 januari 2024 14:15

In overleg met trainer, bestuur en spelersgroep is besloten om voor het nieuwe seizoen 2024-2025 op zoek te gaan naar een trainer van buiten de club.

2650249a-e066-44d7-afcc-1f58f7c7a731.jpg

In de periode waarin Rick het heeft overgenomen was het erg hectisch en er meer behoefte aan een bekend gezicht.
Wanneer we kijken na de huidige situatie is het goed dat er een nieuw gezicht komt voor de groep.

Daarnaast ervaart Rick dagelijks nog hinder van de ziekte periode in 2021 waarvan hij niet 100% zal herstellen.
Om de taak als hoofdtrainer goed te kunnen uitvoeren heb je deze 100% energie wel nodig. We gaan in overleg met Rick kijken wat zijn nieuwe rol wordt binnen de club.

Maar we hebben eerst nog een half seizoen te gaan die Rick met het zelfde enthousiasme en energie in zal gaan. Met als doel om met de groep een zo hoog mogelijk klassering neer te zetten door verzorgt en aanvallend voetbal te spelen.

Bestuur sc. Doesburg