Lammerts Self-Storage en Sportclub Doesburg verlengen de samenwerking

25 maart 2024 12:30

Trots kunnen wij melden dat we de samenwerking met Lammerts Self-Storage uit Doetinchem voor de komende 3 jaar hebben verlengd.

Eigenaar Vincent Lammerts wil ook de komende jaren de club blijven steunen in de vorm van een mooi sponsorpakket.

Lammerts Self-Storage, gevestigd aan de Havenstraat in Doetinchem, biedt de huur van beveiligde opslagruimte aan voor opslag van bijvoorbeeld uw inboedel, handelsgoederen, archief etc. Zowel zakelijke als particuliere klanten kunnen bij Lammerts Self-Storage een opslagruimte huren voor een periode die u zelf bepaald. Er zijn opslagruimten in verschillende maten zodat u altijd de juiste ruimte kunt huren. Alle opslagruimten voldoen aan de hoogste eisen voor Self-Storage.

Wij willen Lammerts Self-Storage hartelijk danken voor het continueren van onze samenwerking.

lam.jpg

Op de foto schudden rechts Vincent Lammerts (Lammerts Self-Storage) en Jos Otten (Sponsorcommissie) elkaar de hand.