Baader verlengt sponsorovereenkomst met onze club

26 april 2024 6:45

Baader gevestigd aan de Broekhuizenweg in Doesburg, heeft de sponsorovereenkomst met onze club wederom verlengd.

Ze zijn al jarenlang verbonden als sponsor aan onze vereniging.
Wij zijn dan ook zeer verheugd en trots dat zij ook de aankomende drie jaar zichtbaar blijven met het reclamebord om ons hoofdveld.

Bij Baader werken ze aan de ontwikkeling en productie van hoogtechnologische machines voor de pluimveeverwerking.

HR-manager Jeroen Kosterman is in het verleden jaren actief geweest bij voetbalvereniging VVO en weet hij als geen ander hoe belangrijk sponsoring voor een vereniging is. Daarom wil Baader ook een bijdrage blijven .

bader.jpg
Op de foto schudden rechts Jeroen Kosterman (Baader) en Jos Otten (sponsorcommissie) elkaar de hand.

Wij willen Baader hartelijk danken voor hun bijdrage en het vertrouwen in onze club.