Etos Doesburg verlengt de sponsorovereenkomst

6 oktober 2023 11:45

Al meer dan 25 jaar is Etos Doesburg een bekend gezicht in Doesburg.

Een gezellige winkel met een ruim assortiment aan drogisterij artikelen, zelfzorggeneesmiddelen, voedingssupplementen en pasfoto’s voor officiële en internationale documenten.
Ook voor Sportclub Doesburg is Etos Doesburg een bekend gezicht en een trouwe sponsor.
We zijn dan ook blij om te vermelden dat Sportclub Doesburg en Etos Doesburg hun samenwerking met 3 jaren hebben verlengd.
Onlangs werd dit heugelijke feit met het tekenen van het sponsorcontract officieel.

Foto_Etos.jpg

Op de foto Annemarie Hartgers (sponsorcommissie), Saskia Wiegand (Etos Doesburg) en Marcel Neervoort (sponsorcommissie)