Sportclub Doesburg is en blijft een erkend leerbedrijf!

1 november 2023 11:45

Vol trots kunnen wij u melden dat ons certificaat als erkend leerbedrijf met 4 jaar is verlengd.

3e619dd5afb3b195_sbb-beeldmerk.png

Tijdens het evaluatie gesprek eind september 2023 met Rene van Wijk van SBB, Samenwerkingsorganisatie Beroepsonderwijs Bedrijfsleven, is positief beoordeeld of onze voetbalclub (ons bedrijf) nog voldoet aan de voorwaarden voor erkenning.

Een belangrijk deel van mbo-opleidingen bestaat uit werken en leren in de praktijk, de zogeheten beroepspraktijkvorming (bpv). Leren in de praktijk kan op verschillende manieren en één daarvan is middels een stage of een leerbaan bij een erkend leerbedrijf. In het mbo zijn verschillende opleidingsvormen en niveaus:

Afbeelding1.png

Op dit moment lopen 2 studenten van het Graafschap College, afdeling Sport en Bewegen, stage bij onze jeugdafdeling:

• Milan Vree, MBO-niveau 4, leerweg BOL, 140 uur bij onze JO10-2;
  • Jowendly Harris, MBO-niveau 3, leerweg BOL, 120 uur bij onze JO9-1.

Erkend_Leerbedrijf_2.jpg   Erkend_Leerbedrijf_1.jpg

Ben jij ook op zoek naar een stage plek? Neem dan contact op met Rodney Hartgers, 06-25057624 of [email protected], voor verdere informatie  en mogelijkheden.