Arlin Wernicke lid van de Club van 100.

8 januari 2024 14:45

Onlangs hebben we Arlin Wernicke mogen verwelkomen als nieuwste lid van de club van 100.

De familie Wernicke zijn geen onbekende voor Sportclub Doesburg want Opa Max Wernicke vervulde meerdere actieve rollen bij de verenging

Naast voetballer was hij trainer van het 1e elftal (waarmee hij zelfs kampioen werd) en nog voor het tijdperk van onze welkbekende Harry van Ussen was Max jarenlang de masseur van onze vereniging.

Ook Arlin zelf en zijn vader waren als voetballer actief bij de plaatselijk voetbalclub.

Arlin wordt lid met zijn bedrijf Wernicke Woondiensten en geeft daarmee aan dat het mede een ode is aan zijn opa Max.

Welkom!

wernicke.JPG
Op de foto zien we Max Wernicke zittend als 2e van rechts.