Sportclub Doesburg en Het Gilde café verlengen de samenwerking.

8 januari 2024 15:00

Het Gilde café aan het gezellige hofje bij de Meipoortstraat heeft de samenwerking met Sportclub Doesburg voor 3 jaar verlengd.

Al jaren prijkt het reclamebord van Het Gilde café langs het hoofdveld van Sportclub Doesburg en ook zijn Harrie en Eva al jaren lid van de club van 100.

Onlangs opende vader en dochter ook Cafe de ouwe pal naast het Gilde café.

Bij Cafe de Ouwe waan je jezelf in een heuse bruine kroeg waar het aan de bar of bij het biljart altijd gezellige vertoeven is.

Het Gilde café staat verder bekend om de vele activiteiten die ze organiseren zoals de maandelijkse jamsessies, de pubquiz en vele kaart en biljart toernooien. Ook kun je er terecht voor feesten en partijen.

Wij bedanken Het Gilde café voor hun trouwe steun.

baa84a34-6ffe-4822-97b7-90de2ea325c4.jpeg

Op de foto Harrie pols en dochter Eva van het Gilde café en Bas Derksen namens de sponsorcommissie.