SC DOESBURG VERWELKOMT ERVAREN JOHN VAN DIJK ALS NIEUWE HOOFDTRAINER

2 maart 2024 9:45

Doesburg, 2 maart 2024 - sc Doesburg is verheugd om de benoeming van John van Dijk als nieuwe hoofdtrainer aan te kondigen.

Met een indrukwekkende staat van dienst en een schat aan ervaring zal Van Dijk een waardevolle aanwinst zijn voor onze club.

dijk.jpg

Met meer dan dertig jaar ervaring als hoofdtrainer op verschillende niveaus bij diverse clubs in de regio brengt John van Dijk een diepgaande kennis van het spel en een bewezen staat van dienst in het ontwikkelen van talent met zich mee.

Zijn leiderschap en passie voor het spel zullen een inspiratie zijn voor zowel spelers als stafleden van sc Doesburg. We zijn verheugd om John van Dijk te verwelkomen als onze nieuwe hoofdtrainer van sc Doesburg.

Zijn ervaring en toewijding in het ontwikkelen van spelers passen perfect bij onze visie en ambities als club. “We kijken uit naar langdurige en succesvolle samenwerking”. John van Dijk zelf is eveneens enthousiast over zijn nieuwe rol:

"Het is een eer om bij sc Doesburg aan de slag te gaan als hoofdtrainer. “Ik kijk ernaar uit om langdurig samen te werken met de spelers, staf en het bestuur om onze doelen te bereiken en het team naar nieuwe hoogten te brengen."

Het bestuur van sc Doesburg nodigt alle fans en supporters uit om John van Dijk het nieuwe seizoen te verwelkomen en hem te steunen in zijn nieuwe rol als hoofdtrainer van onze club.

Namens het bestuur sc Doesburg

Christiaan Bruins, voorzitter