Training & wedstrijden

Minispektakel met Angerlo vooruit, Concordia Wehl en Sc. Rheden.

Zaterdag 11 mei is het weer zover dan spelen onze mini`s weer echte 4x4 wedstrijden tegen hun leeftijdsgenootjes van omliggende clubs.
Het beloofd weer een heus spektakel te worden dus komt dat zien.
Voor het wedstrijdschema klik hier

Zaterdag 3 november 2018 was er een minispektakel bij Sportclub Doesburg
Vandaag was het voor sommige kinderen een spannende dag. Ze speelden namelijk hun eerste voetbalwedstrijdjes 4 tegen 4 op het kunstgrasveld van ons complex.
Voor deze ochtend hadden we de vriendjes en vriendinnetjes van HC'03 uit Drempt, Sc. Rheden uit Rheden en Angerlo Vooruit uit Angerlo uitgenodigd.
Elke vereniging had 2 teams en zo konden we met 8 teams een mooi toernooitje spelen. We hadden 4 kleine veldjes uitgezet en elk team speelde 4 wedstrijdjes van 12 minuten.
Na 2 wedstijdjes hadden we een korte drinkpauze op het veld en konden ze daarna weer volop aan de bak voor de laatste 2 wedstrijdjes.
Het weer was prachtig en Sportpark Doesburg was volgestroomd met ouders, opa's, oma's en andere bekenden.
Na afloop gingen alle kinderen met elkaar op de groepsfoto en keerde iedereen enthousiast huiswaarts.

Hierbij het schema van de mini's voor de laatste weken van dit seizoen.

---------------------------------------------------------------------------------------------------