Lid worden

Aanmelding voor het lidmaatschap van voetbalvereniging Sportclub Doesburg gebeurt door middel van het invullen en ondertekenen van het aanmeldingsformulier. Voor een nieuwe inschrijving betaalt u contributie. Deze bedragen worden middels een automatische incasso verrekend.

Indien men de afgelopen 3 jaar lid is geweest van een andere voetbalvereniging dan dient voor pupillen een "pupillenverklaring" en voor junioren en senioren een "overschrijvingsformulier" ingevuld te worden en samen met het aanmeldingsformulier te worden ingeleverd. Deze pupillenverklaring of het overschrijvingsformulier en een overschrijvingskaart moet bij de oude vereniging worden ingevuld en ondertekend, en kan daarna ingeleverd worden bij de secretaris van Sportclub Doesburg  zorg draagt voor aanmelding bij de KNVB. Na acceptatie bij de KNVB wordt een een relatienummer aangemaakt en bent u via de KNVB aanvullend verzekerd bij alle clubactiviteiten.

Om het aanmeldingsformulier te downloaden, klik hier.

Graag volledig invullen, ondertekenen en inleveren in de kantine van ons Sportpark of sturen naar het secretariaat van Sportclub Doesburg:

Ricardo Hartjes (leden administrateur)

Voor vragen gelieve contact op te nemen met Ricardo Hartjes
E-mail: [email protected]

Contributie

De verschuldigde contributie wordt voldaan middels een incasso machtiging voor aanvang van het seizoen. Bij het ondertekenen van het aanmeldingsformulier verklaart men zich akkoord hiermee.

REKENING SC DOESBURG;  NL73RABO0315004495

Beëindiging lidmaatschap en/of andere mutaties

Beëindigen van het lidmaatschap of andere mutaties (verhuizing, etc.) kan alleen schriftelijk via de secretaris. Bij tussentijdse opzegging is men contributie verschuldigd tot aan het eind van het seizoen.

Om het mutatieformulier te downloaden, klik hier.

Graag volledig invullen, ondertekenen en inleveren in de kantine van ons Sportpark of sturen naar het secretariaat:

Ricardo Hartjes (leden administrateur)

Sc Doesburg kent verschillende vormen van lidmaatschap:

Actieve leden, zijn leden (senioren, jeugd en dames) die in competitieverband voetballen en 1 à 2 keer per week trainen. De leden bestaan uit verschillende leeftijdsgroepen, t.w. :

• Pupillen, zijn leden die de leeftijd van dertien jaar nog niet hebben bereikt.
  • Junioren, zijn die leden die de leeftijd van achttien jaar nog niet hebben bereikt.
  • Senioren, zijn leden van achttien jaar en ouder. Bij senioren wordt onderscheid gemaakt in veldvoetbal en zaalvoetbal. Al deze leden zijn conform de statuten aangemeld bij de KNVB.

Naast de verschillende jeugdteams zijn er de "Mini's". Mini's zijn kinderen tot zes jaar die nog niet bij de pupillen voetballen. Ze spelen nog geen wedstrijden maar worden in staat gesteld op zaterdagmorgen in groepsverband te trainen. Zij zijn lid van de vereniging, geen lid van de KNVB.

Recreatieve leden, zijn leden die niet in competitieverband voetballen echter wel in groepsverband trainen.

Ondersteunende leden, zijn leden die niet actief voetballen of trainen. Zij hebben wel alle rechten van de leden en zijn ook lid van de KNVB.

HET BESTUUR