Afgelastingen

Training

De trainers en leiders bepalen samen met de consul of in onderling overleg of er collectief wel of niet getraind kan/gaat worden.

Wedstrijd

Indien wedstrijden centraal door de KNVB worden afgelast, dan is dat vrijdagavond vanaf 18.00 uur te vinden op teletekstpagina 603 (District Oost). Indien wedstrijden individueel door de consul van de vereniging worden afgelast, dan is dat zaterdagochtend vanaf 08.00 uur na te vragen via het telefoonnummer van de kantine op Het Sportpark (0313 - 657129). Jeugdteams die al heel vroeg in de ochtend (voor  08.00 uur) een uitwedstrijd moeten spelen, dienen zelf te informeren bij de betreffende vereniging.
ook via twitter worden waar mogelijk de afgelastingen door gegeven.

Wil je de laatste afgelastingen van jouw team via SMS ontvangen?
Je krijgt maximaal 5 berichten per week. Één bericht kost 0,25 euro. Je kunt je altijd weer afmelden door ZET AFGELASTING UIT te sms'en.
Wil je de laatste afgelastingen van jouw team via e-mail ontvangen?
Je kunt je op ieder moment weer afmelden door op de afmelding-link te klikken vanuit een verzonden e-mail notificatie.

Datum Wedstrijd Status Reden
Geen afgelastingen